Pemulihan Khas web.moe.gov.my /jpkhas / Pemulihan Khas /

senarai tugas pembantu pengurusan murid ( pendidikan khas sekolah menengah- masalah pembelajaran

 Page:  ««  1  2  ...  12  13  14  15  16  17  18  19  »» 
put3
Anonymous
#196 | Dikirim pada: 23 Februari 2009 15:00:53
Balas 
nak tukar?u kat mana?le gak...
Anonymous
#197 | Dikirim pada: 23 Februari 2009 16:36:24
Balas 
aku pon wat la sume tu...
Anggerik
Anonymous
#198 | Dikirim pada: 23 Februari 2009 16:56:50
Balas 
Aku rasa tugas ppm tak sama leee....tak cayeee kau try...jadi ppm prasekolah.
Anak betong
Anonymous
#199 | Dikirim pada: 23 Februari 2009 17:11:25
Balas 
Saja le nak test kau put3...i dah dapat tukar sek len ...aman dah,tapi kalau di selaraskan tak memasak macam kau orang lagi aman.Banyak benda len lagi nak wat.
seri wangi
Anonymous
#200 | Dikirim pada: 25 Februari 2009 16:56:27
Balas 
Boleh bagitau kt mana nak dptkan buku skop tugas PPM
Anonymous
#201 | Dikirim pada: 25 Februari 2009 20:06:15
Balas 
La...selama ni anda tak ada senarai tugas PPM?. Dari sekolah mana? Negeri apa? Kalau betul tak ada, itu kes teruklah. Apa pegawai-pegawai di PPD dan JPN anda buat? Atau ada di sekolah anda, tapi anda yang tak ambil tau..... Jangan kemukakan soalan-soalan macam tu. Buat malu je....
Guru lama
Anonymous
#202 | Dikirim pada: 26 Februari 2009 17:25:09
Balas 
PPM merupakan satu jawatan baru yang ditugaskan untyuk membantu guru2 pend.khas bertugas di sekolah integrasi dan pendidikan khas. Mengapa tidak ada perbincangan dan hubungan yang baik yang boleh dijadikan kata sepakat supaya tugas kita samada guru dan PPM boleh jadi seiring . Saya orang lama dalam pendidikan khas dengan 7 orang PPm dan 22 orang guru . Selaku ketua , saya sentiasa wujudkan suasana kerja yang kondusif supaya kita dapat bekerja. Apa yang lihat , kutuk menguttuk berlaku macam masing-masingnya kata dia betul. Bincang dan ada kertas hitam putih yang disahkan oleh GB atau Pengetua.Ada masalah cuba bincang dan cari penyelesaian . Kita bersyukur dapat elaun RM250 untuk guru dan RM 200 untuk PPm .Jangan sampat penjawatan lain kata kita sibuk berdengki daripada membuat tugasan sepatutnya. PPM ada skop tugasannya dan guru khas juga ada tanggungjawab P &P nya. Dulu , tak ada pun timbul masalah ini. Kita guru sepatutnya bekerjasama dengan PPM untuk menguruskan anak istimewa ini bukan cari sapa buat kerja kurang atau lebih .Renungkan lah sebelum keluarkan sebarang kenyataan. Ingat ,guru lain memerhatikan gelagat kita !
Anak betong
Anonymous
#203 | Dikirim pada: 26 Februari 2009 20:05:00
Balas 
Betul la 2...saya setuju,tapi setelah ada ppm...cg pun patut bersyukur ada pembtu yang dapt meringankan tugas cg.Betul tak??????Saya bertugas sebagai ppm sebelum ujud jawtan ppm lagi....iaitu sebagai pengasuh Prasekolah.
KHAIRUL
Anonymous
#204 | Dikirim pada: 27 Februari 2009 10:39:02
Balas 
Salam....

Kepada semua insan2 yg bergelar ppm di luar sana....Banyak2lah bersabar...dalam menjalankan tugas ppm ini...kerana ianya adalah satu amanah serta tanggungjawab yang telah diberikan kepada kita....kuatkanlah semagat...anggaplah kanak2 istimewa itu seperti ahli keluarga kita sendiri....Nescaya kita sebagai ppm,dapat menjalankan kewajipan kita sebaik mungkin.........

PPM (PAHANG)
wak
Ahli
#205 | Dikirim pada: 27 Februari 2009 10:44:10
Balas 
Betul tu Khairul. Saya setuju. Kalau kalau susah jadi PPM berhenti, cari kerja lain.
yusof
Anonymous
#206 | Dikirim pada: 27 Februari 2009 19:36:11
Balas 
pergi menoreh je.
pie
Anonymous
#207 | Dikirim pada: 28 Februari 2009 23:07:44
Balas 
menoreh lg la org mrungut...........
da jd asam gram kidupan kan...
mahuny kta ja yg tahan ati kan.......
tak da keja yg senang....tak da keja yg takda cabaranny...........
Kawan PPM
Anonymous
#208 | Dikirim pada: 1 Mac 2009 05:47:54
Balas 
Untuk semua PPM.

Forum di sini khas untuk Program Pemulihan Khas. Dalam Program Pemulihan Khas tidak ada PPM. Saya rasa yang sepatutnya anda berforum di bahagian Pendidikan Khas.
Anonymous
#209 | Dikirim pada: 1 Mac 2009 22:39:15
Balas 
Ya betul tu. Ini forum untuk Program Prmulihan Khas. Harap jgn tersilap masuk forum lagi.
Anonymous
#210 | Dikirim pada: 2 Mac 2009 07:50:38
Balas 
ya ni bukan forum untuk menoreh.
 Page:  ««  1  2  ...  12  13  14  15  16  17  18  19  »» 
   :);):-p:-(  
Jawapan anda
Bold Style  Italic Style  Image Link  URL Link 

» Nama  » Katalaluan 
Only registered users can post here. Enter your login/password correctly before posting a message, or register first.
 

Powered by miniBB®
Copyright © 2010 ICT's Management Unit, Special Education Division, Ministry of Education Malaysia.
Online now: Guests - 1
Members - 0
Most users ever online: 0 [11 April 2005 00:12:13]
Guests - 0 / Members - 0